iFENIX AFFÄRSSYSTEM

iFenix Grow

För det växande retailföretaget

Scrolla nedåt

Ett heltäckande affärssystem med alla funktioner från första dagen. Använd efter eget huvud.

iFenix Grow är marknadens mest kompletta, totalintegrerade affärssystem – och det enda som till 100% är byggt och anpassat för retail. Det har unik funktionalitet, är molnbaserat och täcker samtliga kärnprocesser. iFenix kan väljas med integrerad webbutik eller med koppling till din befintliga e-handelslösning.

BOKFÖRING
  • Verifikat
  • Ingående balans
  • Budget
  • Avstäming
  • Rapporter
  • Dynamisk analys
INKÖP
  • Beställning
  • Leverantör
  • Artikel
  • Lagersaldo
  • Artikelvård
  • Kampanj
  • Bassortiment
  • Dynamisk beställning
  • Dynamisk analys
LOGISTIK
  • Inleverans
  • Utleverans
  • Utkörning
  • Dynamisk analys
  • Inventering
  • Lagerändring
FÖRSÄLJNING
  • Offert
  • Order
  • Arbetsorder
  • Avropsorder
  • Kund
  • Dynamisk analys
  • Kassa
  • Skapa
  • Uppföljning
KUNDRESKONTRA
  • Kundreskontraunderlag
  • Inbetalning
  • Påminnelse
  • Rotavdrag
  • Räntefakturering
  • Dynamiska analys
  • Kreditstatus
LEVERANTÖRSRESKONTRA
  • Leverantörsreskontraunderlag
  • Granska/attestera
  • Utbetalningar
  • Avprickning
  • Köstatus
  • Attestregler
  • Ersättare
  • Dynamisk analys
  • Tolk
  • Matchning
  • Pay as you Grow

    iFenix Grow är ett avancerat och användarvänligt affärssystem du inte växer ur. Du använder det helt efter eget huvud och hela systemet finns tillgängligt redan från första dagen. Låg månadskostnad och konkurrenskraftiga transaktionskostnader gör iFenix Grow till det smartaste och mest kostnadseffektiva affärssystemet på marknaden. Styr din verksamhet med ett affärssystem som gör det enklare att växa med.

  • Två betalningsmodeller

    Beroende på storlek och behov går det att välja Pay as you Grow som Custom eller Unlimited. Custom innebär en fast månadsavgift från 1.900 kr samt 95 kr per användare. Användaravgiften inkluderar förutom support, även e-post, intranätsfunktionalitet och App. Därutöver tillkommer transaktionskostnader såsom faktura, verifikat, beställning, kvitto, leverantörsfaktura, EDI, tolk med mera. Unlimited är en omsättningsbaserad prismodell med obegränsat antal användare och transaktioner.

Affärssystemet du inte växer ur

Med avancerad funktionalitet och två betalningsmodeller är det ingen risk att din verksamhet blir för stor för iFenix Grow. Du kan när som helst gå från en transaktionsbaserad prismodell (Custom) till en omsättningsbaserad prismodell (Unlimited).

Custom Unlimited
MånadskostnadTillgång till samtliga funktioner samt drift, lagring och backup 1900 kr Offert
Per användare och månadInkluderar support, e-post, intranätsfunktionalitet och App 95 kr Ingår
Per faktura
Exklusive volymrabatt*
9 kr Ingår
Per kassakvitto
Exklusive volymrabatt*
3 kr Ingår
Per beställning
Exklusive volymrabatt*
9 kr Ingår
Per leverantörsfakturaExklusive volymrabatt* 9 kr Ingår
Per verifikat
Exklusive volymrabatt*
2 kr Ingår
*Upp till 20% rabatt beroende på transaktionsvolym
Tillval
iFenix Webb /månadIntegrerad Från
2.500 kr
Från
2.500 kr
Tolk av faktura 6 kr Ingår
EDI meddelande via Peppol 2 kr Ingår
BankID eller SMS meddelande 1 kr Ingår
Övervakad brandvägg /månad 500 kr 500 kr
KommunikationFast och/eller redundant 4G Offert Offert
POS enhet (kassa) /månad 500 kr 500 kr
Kontrollenhet /månad 200 kr 200 kr
Printtjänst per fakturaPrint, kuvert och porto 7 kr 7 kr
Printtjänst per utskriven sida 1 kr 1 kr

 

 

 

 

Alla priser gäller tillsvidare och kan komma att ändras

INTEGRERING

Från grunden byggt för molnet

Höga kostnader för drift och egen infrastruktur är en anledning till att allt fler väljer en molnbaserad lösning för sin it-miljö. Bättre stabilitet och kontinuerliga uppdateringar är andra. iFenix Grow är från grunden byggt för att vara molnbaserat. Att inte vara ombyggt från en lokal serverlösning gör det både stabilare och mer öppet för framtida utveckling. Allt som krävs för att köra iFenix Grow är din webbläsare och Internet.

SUPPORT

Kostnadsfri support

Hjälp och stöd kostar inget extra. Dessutom blir det både enklare och säkrare med en leverantör som är ansvarig för hela it-miljön, inklusive drift i skyddsklass 3 och full redundans. I iFenix Grow hanteras ärenden strukturerat och effektivt genom första och andra linjens support. Kanaler för supportärenden är telefon, e-post, skärmdelning samt ärendehantering direkt i iFenix Grow.

IMPLEMENTERING

Förankrad implementering

Implementationsprocessen är utformad för att alla på företaget ska ha en gemensam bild av vad iFenix kan göra för var och en. Det är enkelt att kommunicera hur och när varje steg genomförs. Uppföljningar och kompetenssäkring genomförs löpande. Utbildning och tekniskt arbete sker parallellt. Tiden för implementering varierar beroende på bland annat antalet medarbetare, butiker, bransch, säsongsvariationer och organisatoriska faktorer i den befintliga it-miljön.

Marknadens mest kompletta, totalintegrerade affärssystem

Moduluppbyggda affärssystem kräver mer tid och resurser än totalintegrerade. iFenix Grow är affärssystemet som täcker retailföretagets samtliga kärnprocesser. Självklart finns kopplingar till alla viktiga integrationer – och nya tillkommer kontinuerlig. Räkna med smidigare och effektivare drift tack vare automatiserade flöden. Glöm risken att bli inlåst i ett kostsamt och resurskrävande lapptäcke av integrationer.

Vill du veta mer?

Vi hjälper gärna till. Vilken information önskar du?

Mer om prismodellerna Custom och Unlimited
Mer om funktionerna
Annat